Gelen Hoşgelsin

Sevgili yeni yıl.

Bize iyi davran, ne geridekini arat, ne ileridekinden medet umdurt, dosdoğru davran her birimize.

Daha az insanla görüştür beni, daha öz işle uğraştır, daha az şeyle yaşat, ama dolu dolu, tıpkı şu ara olduğu gibi.

Daha çok yürüt sokaklarında, daha çok bisiklete bindir, rüzgarı çarptır yüzüme ve iyot kokusu...

Oğluma her gece yeni masallar uydurmaya devam edebilmem için gönül gözümü açık tut hep.

Kızımı çok az ağlat dün geceki gibi, kocaman gözlerle etrafa bakıp çok az ağlat bir daha onu, çaresiz hissetmesin kendini, ben onu göğsüme bastırırken var gücümle, ve bundan başka bir şey vermeyi bilmezken, durult kollarımda n'olur. Bana güvenmesini öğret ona, bana da onu anlamasını...

Onlara verecek ben kalması için bende, beni bana yakın tut. Ben bildiğim yanlarımı sevmesini, görmesini unutturma bana.

Daha çok yazı yazdır, daha çok okut ve daha çok şaşırt, sık sık. Daha çok müzik dinlet, iç titreten şarkılar buldur ayda bir en az. Ağız dolusu güldüren ve gözkapakları dolusu duygulandıran filmler izlet. Her birimize, nefes alarak yaptığını hissettiği şeyleri dolu dolu yaptır.

Birimiz çok fotoğraf çeksin efsane karelerle, çok güzel aşık et bir de onu. Bir diğerimiz çok hızlı ama çok hızlı sürsün dört teker bisikletini, seni çot seviolum desin bu yıl da sık sık. Bir diğerimiz çok çok gülümsesin ona dönen her yüze ve her tebessüme.

Herkese aradığını buldur yeni yıl, budur dileğimiz senden. Her birimizin.






Yorumlar